من اگر خدا بودم...

 من اگر خدا بودم...

 

کارهایی که صلاح می دانستم بنده هایم انجام بدهند را حتماً در زمره ی مستحبات قرار می دادم!!! و اگر آن را خیلی ضروری می پنداشتم می گفتم مکروه است!!!!

من اگر خدا بودم...

حتماً سیب و چای و آب را حرام می کردم و می گفتم بخورید از شراب هایی که مستتان می کند و از یاد من غافل!!!

من اگر خدا بودم...

یک هوا به وجود می آوردم که نه گریه کند...نه بغض داشته باشد...ولی هم گریه کند هم بغض داشته باشد...

من اگر خدا بودم ...

بی خیالِ ادامه ی این...من بخدا فعلا فقط اگرم!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت9:34---19 بهمن 1391
خوب شد خدا نشدی
پاسخ:موافقم !!!:-)


elnaz
ساعت19:25---16 دی 1391
دور باشـــي و تــپــــــنده .... بهتر است از اين كه .... نزديـــك باشي و زننـــــــده .... اين مفــــــهوم را كه در رگ هـــايت جاري كني .... ديگر تنـــــــــها نخواهي بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, | 1:11 | نویسنده : Mohammadreza Sheikh hasani |

  • دانلود کتاب
  • وکیل